Anuncio

Colapsar
No hay anuncio todavía.

Laith Ashley, el model transsexual que va conquistar Instagram

Colapsar
X
 
  • Filtrar
  • Tiempo
  • Mostrar
Limpiar Todo
nuevos mensajes

  • Laith Ashley, el model transsexual que va conquistar Instagram

    Als 25 anys va realitzar el canvi de sexe de dona a home i avui dia és un dels models més reeixits en l'Agència Slay

    Laith Ashley de 26 anys és un dels models transgènere amb més èxit en les passarel·les i ara també en xarxes socials, on les seves fotografies a Instagram li han aconseguit molts seguidors.

    Des que va començar la seva carrera com a model ha participat en desfilades per a marques com Adrian Alicea, Gypsy Sport, en la Setmana de la Moda a Nova York ia la campanya de la botiga departamental Barney 's a Nova York.

    zzzzzzzzzzzzz Laith Ashley.jpg

    Laith va néixer com una nena, però des dels cinc anys sabia que hi havia alguna cosa malament entre el seu cos i ment, pel que no se sentia a gust amb ella mateixa. Quan era una adolescent de 17 anys es va declarar homosexual amb la seva família, encara que no s'identificava realment com 'lesbiana'.

    Als 19 anys que es va identificar com transgènere i va decidir començar el procés de canvi de sexe.

    Un any despré, ell ha donat la notícia a la seva família que en realitat s'identificava com a home i que començaria el procés de canvi. Afortunadament la seva família li va brindar tot el seu suport i va iniciar el tractament de testosterona per dos anys. Va ser en 2015 -a l'edat de 25 anys- que es va sotmetre a la cirurgia de canvi de sexe.

    "Tenia molta por al principi. Em va prendre sis anys des que em vaig identificar com trans al meu canvi metge. Quan vaig superar aquesta por, res podia aturar-me. Mai m'he sentit tan còmode com ara. Quan em veig en el mirall, em sento satisfet amb la imatge. És com vull presentar-me al món. Sóc jo. ", va comentar en entrevista per al diari Daily Mail.

    Laith va estudiar psicologia a la Universitat de Fairfield a Connecticut i treballa com a model de l'Agència Slay, la primera a representar models transsexuals i transgèneres.

    També ha participat en diversos esdeveniments de la comunitat LGBT com a activista, al costat de les actrius Laverne Cox i Whoopi Goldberg.

    Font: excelsior.com.mx
Trabajando...
X