Luli és electricista, però el seu patró va considerar que “tacava el bon nom de
l'empresa”

Per LEANDRO N. ALEM
.

Mario Rael F. és Luli i denúncia que és discriminat per la seva orientació sexual. Des de
fa dos anys que no aconsegueix treball estable i avui viu en una chacra, desocupat i amb
moltes necessitats.
La història de Luli impacta perquè està cansat de sentir-se un “habitant d'un altre planeta”,
com ell mateix es defineix.

Dos anys enrere es va quedar sense treball|feina com a electricista. “Treballava en l'Hospital
Samic per a un home amb qui estàvem fent la part nova a la secció maternoinfantil, amb les
connexions elèctriques,” va comentar El Territorio. Però el van acomiadar, i des d'aleshores
viu un calvari.

“Em van comentar que la decisió de llançar-me era perquè tacava el bon nom de l'empresa
en tenir una persona com jo al planter de treball”, va exposar.

No va rebre una explicació satisfactòria per part del seu anterior patró, que només li va dir que
va aconseguir una “altra persona” que compleixi les seves funcions, encara que un temps
després Luli es va assabentar que el motiu va ser la seva homosexualitat.

“Fa mal una mica, perquè més enllà de la meva condició sexual, no té res a veure amb el meu
treball; em considero un ésser humà malgrat la meva condició”, va reflexionar.
A més de perdre la seva feina, no va poder accedir a cap altre per la divulgació de la seva vida
privada que va fer en el seu moment el seu expatró.

Molt afligit per la situació, Luli va disparar: “No sóc un delinqüent, no camino en la vida fent-lo
malament a ningú i m'assec marginat, o sigui, semblo un habitant d'un altre planeta”.

Durant aquest temps ningú no va escoltar Luli, que va arribar fins i tot a enviar-li una carta al
governador de la Província sense rebre de moment cap resposta.

Actualment viu en un lloc rural, “tracte de fer alguns treballs, però no estic acostumat a les
tasques del camp”.
Tampoc no va aconseguir contenció familiar: “Em van trepitjar com un gripau d'un altre pou,
no tinc suport de ningú”.

Amb informacions de "Territoriodigital.com"