Anuncio

Colapsar
No hay anuncio todavía.

Nova publicitat de Barbie inclou un nen i qüestiona els estereotips de gènere

Colapsar
X
 
  • Filtrar
  • Tiempo
  • Mostrar
Limpiar Todo
nuevos mensajes

  • Nova publicitat de Barbie inclou un nen i qüestiona els estereotips de gènere

    La marca ha canviat els seus anuncis fins al punt d'incloure un nen en el comercial
    d'una canell d'edició limitada.


    DENISE RAMÍREZ | EDITORA
    Comunicòloga de l'UNAM, amb especialitat en periodisme.

    CIUTAT DE MÈXIC.- Quantes vegades hem escoltat que les canells Barbie són per a nenes?
    Al cap i a la fi, durant dècades la marca ha anunciat els seus productes amb comercials on
    només apareixen nenes. Però sembla que això està per canviar.




    En un nou comercial de la marca de Mattel, on es fa promoció a la canell edició limitada de
    Moschino (una casa de modes italiana), apareix un nen jugant amb la Barbie en companyia
    de dues nenes.



    La popular canell, creada en col·laboració amb la casa de moda que vesteix a celebritats com
    Madonna i Katy Perry, es va esgotar en les botigues i, d'acord amb Vogue, en eBay ja es ven
    fins i tot en 800 dòlars.

    Sens dubte, és sorprenent l'èxit que ha tingut entre els fanàtics tant de Barbie com de
    Moschino, igual com el comercial hagi inclòs un nen. El video en YouTube ja excedeix les
    130,000 vistes i en els comentaris es llegeix el grat dels qui veuen això com una forma
    més d'acceptar la diversitat, sobretot en un àmbit en el qual s'havia creat una gran distinció.

    En anys recents, la marca ha intentat canviar la percepció dels qui veuen Barbie com una
    nina que preserva la imatge superficial de la dona.

    El mes passat va publicar un va anunciar que, més que promoure una canell, insta les
    nenes a imaginar que poden convertir-se en el que sigui que desitgin.

    Font de la notícia: Dineroenimagen.com



Trabajando...
X