Anuncio

Colapsar
No hay anuncio todavía.

Fill d'una parella gai està en coma després de ser colpejat a l'escola per homofòbia

Colapsar
X
 
  • Filtrar
  • Tiempo
  • Mostrar
Limpiar Todo
nuevos mensajes

  • Fill d'una parella gai està en coma després de ser colpejat a l'escola per homofòbia

    Brasil: un adolescent de 14 anys ha estat colpejat per cinc col·legues dijous de març 2015
    a l'interior d'una escola pública en Vila Jamil, ciutat de São Paulo, i està en coma.
    La motivació de la brutalitat: homofòbia, ja que el jove és fill adoptiu d'una parella gai.


    "Jo no sabia que el meu fill patia prejudicis per ser fill d'una parella homosexual. El delegat ens ha
    informat això. Estem molt tristos i hem decidit divulgar el que ha passat perquè això no es repeteixi
    amb altres nens", ha dit Márcio Nogueira, un dels pare pares de l'adolescent.

    El jove estudia a l'escola des dels sis anys i el seu germà, de 15 anys, ha mirat l'agressió. En estat
    greu, el nen està internat en un Hospital i ha tingut un aneurisma cerebral i és en coma induït.

    Dos dels agressors van estar a la casa de l'avi del nen per demanar disculpes. Márcio ha registrat
    el cas en una comissaria de policia de la ciutat i processarà l'Estat brasiler. "Estic demanant molt
    que el meu fill superviva a tot això, però volem també que la Justícia sigui feta".

    Amb informacions de - "Acapa.virgula.uol.com.br"






Trabajando...
X