Anuncio

Colapsar
No hay anuncio todavía.

La jove activista trans Jazz Jennings i la campanya 'Vaig conèixer a meu veritable jo

Colapsar
X
 
  • Filtrar
  • Tiempo
  • Mostrar
Limpiar Todo
nuevos mensajes

  • La jove activista trans Jazz Jennings i la campanya 'Vaig conèixer a meu veritable jo



    Per Ariel Alan

    Jazz Jennings té 14 anys i, encara que tingui nascut biològicament com un home, ja viu com
    a dona i va explicar
    la seva experiència com a part de la campanya "Vaig conèixer a meu
    veritable jo".


    “Espero que aprenguin a ser valents i que no els importi el que opinin els altres. Perquè si es mantenen
    positives i escampen amor, llavors tindran amics que les acceptaran sense objeccions", va dir la jove
    trans de 14 anys Jazz Jennings sobre la campanya que encapçala "Vaig conèixer a meu veritable jo".

    Segons amplia l'article de MinutoUno, la jove nord-americà es va convertir en la model de la nova
    campanya de Clean & Clear, #SeeTheRealMe ("Vaig conèixer a meu veritable jo"), amb la que la marca
    de sabons i cremes cosmètiques apunta a un públic adolescent.

    "Em sento molt honrada per formar part d'aquesta campanya. És increïble el que ajuda moltes adolescents
    atribolades. Els ajuda a trobar-se a si mateixes i a ser honestos sobre qui és. Espero que aprenguin a ser
    valents i que no els importi el que opinin els altres. Perquè si es mantenen positives i escampen amor,
    llavors tindran amics que les acceptaran sense objeccions", va expressar la noia.




    Amb informacions de "Tendencias.universogay.com"
Trabajando...
X