Anuncio

Colapsar
No hay anuncio todavía.

India: Una mare publica anunci buscant un marit per al seu fill gai

Colapsar
X
 
  • Filtrar
  • Tiempo
  • Mostrar
Limpiar Todo
nuevos mensajes

  • India: Una mare publica anunci buscant un marit per al seu fill gai

    Padma Iyer tenia molt clar que no volia que el seu fill estigués sol quan ella morís,
    així que va decidir posar un anunci en un diari per buscar-lo semblant.
    Fins allà tot normal en un país com l'Índia, que els matrimonis concertats estan a
    l'ordre del dia.
    El que pot resultar més vistós és que el que busca per al seu fill no és dona, sinó un
    marit.




    Concretament, Padma busca un home "ben situat, vegetarià i amant dels animals" per
    a Harish, que és activista pels drets dels homosexuals.

    "La meva mare té gairebé 60 anys i jo tinc gairebé 40 i és molt natural per a ella pensar
    que estaré sol quan ella mori. A l'Índia és comú posar un anunci al diari, així que ella va
    voler fer-ho", explica el fill.
    Malgrat que a l'Índia el matrimoni homosexual no té reconeixement legal, Padma va
    consultar amb el seu fill abans de buscar-li marit.

    "Em va dir si estava sortint amb algú i si m'agradaria trobar algú per casar-me", apunta
    Harsih, que en aquell moment no tenia una parella..

    Tres diaris el van rebutjar

    Però aquesta sol·licitud poc convencional no va ser bé acollida per alguns diaris; de fet,
    segons li va explicar Harish Iyer a la BBC, tres diaris es van negar a publicar l'anunci.

    "Va ser impactant. Són periòdics que tenen un historial de cobertures extremadament
    positives sobre la comunitat LGTBI (lesbiana, gai, transsexual, bisexual i intersexual),
    així que l'equip editorial és fantàstic, mentre que l'equip comercial era molt parcial",
    lamenta Harish.

    Per provar d'atallar el problema, els va explicar als responsables que no era il·legal
    posar aquest anunci i fins i tot es va oferir a firmar un document en el qual ell i la seva
    mare assumien tota la responsabilitat legal del seu contingut.

    De moment, l'anunci no ha tingut cap repercussió legal.
    El que sí que ha rebut la mare d'Harish són una desena de sol·licituds d'homes
    interessats en el seu fill.
    "Està actuant com el departament de Recursos Humans d'una empresa. Les
    analitzarà i em passarà les millors", ha dit.

    Font: Bbc.co.uk








Trabajando...
X