Anuncio

Colapsar
No hay anuncio todavía.

Agredeixen una lesbiana al Brasil "per tenir cara de 'marimacho'"

Colapsar
X
 
  • Filtrar
  • Tiempo
  • Mostrar
Limpiar Todo
nuevos mensajes

  • Agredeixen una lesbiana al Brasil "per tenir cara de 'marimacho'"

    per Ángel Ramos - Cascaraamarga.es

    La jove de 19 anys va ser colpejada amb cops de puny i puntades de peu per un
    home mentre esperava l'autobús.


    La víctima afirma en el seu relat que va ser assaltada en la nit de dimecres passat,
    quan esperava l'autobús. L'atacant, que encara no ha estat identificat, havia estat
    seguint la jove abans d'iniciar l'agressió amb amenaces i insults de naturalesa
    homofòbica.

    "Es va apropar amenaçant-me de violar-me, que 'me l'anava a posar sencera', però
    encara així em va semblar que era només misogínia. Llavors ell em va anomenar
    'lesbiana repugnant' i va dir que m'anava a pegar a causa d''aquesta cara fastigosa de
    marimacho'". Després de les amenaces, la víctima diu que va ser la va colpejar amb
    cops de puny i puntades de peu, i en caure el seu cap va colpejar contra el terra.

    A les xarxes socials, la noia va compartir la foto amb les marques de l'agressió.
    Segons la víctima, la violència que va patir no estava motivada exclusivament per
    l'homofòbia, sinó també per ser dona.

    "Moltes dones necessiten ajuda i també són s'ignoren en detriment d'aquesta
    'política' de no entremetre's en una baralla entre un marit i una dona. No ignoris
    qualsevol senyal de qualsevol dona. Pregunta malgrat que ella no pogués respondre.
    Mira saber que la veus i que pot ser ajudada. No li doni el benefici del dubte a
    l'agressor", ha publicat en el seu compte de Facebook, que ara mateix es troba
    eliminada.

    La jove agredida també va donar a conèixer que aquesta no és la primera vegada.
    Als 15 anys, diu, ella va rebre un cop de puny d'un desconegut mentre caminava
    de la mà de la seva núvia.

    Una enquesta realitzada pel Grup Gai de Badia assenyala que l'homofòbia va
    provocar fins al 21 de setembre de 2014. almenys. 218 assassinats.
Trabajando...
X